Openbaar vervoer waar je op kunt vertrouwen, dat is waar Arriva zich hard voor maakt. Of je nou met de trein of bus gaat: Arriva zorgt voor een goede reis. Wat daaronder verstaan wordt, ‘een goede reis’? Allereerst natuurlijk dat de reis zoals gepland gaat. En als dat dan een keertje niet zo is, dat heldere informatie meteen duidelijkheid geeft. Een goede reis betekent ook dat het onderweg zo comfortabel mogelijk is. Of het nou de vriendelijke buschauffeur is of altijd wifi in de trein: wie met Arriva reist, merkt het verschil.
Voor de nieuwe XperienCentral (GX Software) website van vervoersbedrijf Arriva heeft Frank a Do een Google Analytics implementatietraject, met gebruik van Google Tag Manager, voltooid. Er zijn kennissessies ingepland met de verschillende afdelingen van waaruit een meetplan is opgesteld. Dit meetplan is vervolgens in combinatie met software ontwikkelaar Sqills geïmplementeerd. Door deze geavanceerde implementatie krijgt Arriva antwoord op vragen met betrekking tot bezoekersdata van de website, gebruikersgemak en andere zaken.
“Tim van Frank a Do is goed op de hoogte van nieuwe online toepassingen. Hij is een professionele online marketeer, een goede sparringpartner die op alle ecommerce fronten de technische kennis in begrijpbare taal weet over te brengen en ervoor zorgt dat alles soepel verloopt binnen de gestelde tijd. Met als eindresultaat een succesvolle implementatie van het meetplan voor Google Analytics, inclusief Google Tagmanager voor de corporate website van Arriva. Ik heb erg prettig met hem samengewerkt.”
~ Sigrid Homminga (Marketing Communicatie Adviseur), Arriva