‘Frank’ is oprecht, eerlijk en onbevangen. Wie Frank ontmoet bij een eerste gesprek raakt gemotiveerd, geïnspireerd en enthousiast van zijn gedrevenheid. Frank draait er niet omheen, zegt wat hij denkt en doet wat hij belooft.
In 2012 zijn drie online marketing specialisten bij elkaar gekomen en hebben hun krachten gebundeld. Ieder online marketing kanaal vergt zijn eigen specialisme, Frank a Do heeft die verschillende specialisten in huis of in het netwerk. Inmiddels is Frank a Do Google Premier Partner en behoort het tot de 3% beste Google Ads agency’s van Nederland.
Klankbord, marketingpartner, projectmanager, inspirator en vakkundig, that’s Frank. Een succesvol E-commerce project? Lees hier over de succesformule.
Tim Beeren, geboren in 1988 en wonend in Haarlem, is opgegroeid in een ondernemersfamilie. In de horeca is Beeren een bekende naam, vader is overnamespecialist bij Diligence. Van jongs af aan is Tim geïnteresseerd in de online omgeving, de opkomst van internet fanatiek meegemaakt en al vroeg een aantal websites en webwinkels ontwikkeld.
Small Business & Retail Management gestudeerd en tijdens deze hbo-opleiding ook lesgegeven omtrent zoekmachine optimalisatie. Breed opgeleid binnen online marketing, maar ook op webdevelopment gebied behoorlijk goed onderlegd. Praktijkervaring opgedaan bij diverse webwinkels als E-commerce manager.
Binnen Frank a Do is Tim verantwoordelijk voor de zoekmachine optimalisatie tak en algemene zaken. Daarnaast hoofdzakelijk bezig met Google Ads, Social Advertising, Conversie optimalisatie en Google Analytics.
Niels Buijn, geboren in 1988 te Amsterdam en wonend in Haarlem, heeft een brede interesse op het gebied van marketing. Na zijn hbo-opleiding Commerciële Economie heeft Niels aan de Vrije Universiteit in Amsterdam zijn MSc Marketing behaald.
Niels regelt het, of dat nu een Google Ads campagne betreft, het implementeren van uitgebreide conversie tracking, een diepgaande Google Tag Manager implementatie of de realisatie van een E-commerce project. Met geduld, structuur, betrokkenheid en zeer veel toewijding maakt hij klanten blij. Niels is vaak de schakel tussen klant en programmeur. Daarnaast is hij in staat zeer kundige en diepgaande SEA campagnes op te zetten en ontwikkelt hij (online) marketing strategieën.
Wie Sandro eenmaal ontmoet heeft vergeet hem niet snel. Sandro Bax, geboren in 1979 en wonend in Nieuw-Vennep, kan enorm enthousiast en gepassioneerd vertellen als het gaat over zijn vak: online marketing. Sandro ziet altijd kansen en mogelijkheden.
Na zijn hbo-opleiding Communicatie heeft Sandro als online marketeer en E-commerce manager, zeer veel ervaring opgedaan bij verschillende bedrijven waaronder Maxlead, Vente Exclusive, Ranzijn en Conversion Company.
Sandro heeft veel ervaring op SEA gebied, daarnaast ervaring in E-mailmarketing, Conversie optimalisatie en strategie ontwikkeling.