Het Nederlandse bedrijf Adyen is een specialist in wereldwijde omni-channel betalingen. Het Adyen-betaalplatform ondersteunt alle relevante verkoopkanalen, waaronder online, mobiel en POS. Tegelijk helpt Adyen bedrijven bij het verhogen van hun omzet, kostenreductie en risicomanagement. Het zeer schaalbare platform kan compleet worden aangepast aan de behoeften van de klant.
De oplossing van Adyen biedt momenteel ondersteuning voor meer dan 250 lokale betaalmethoden en 187 transactievaluta die verspreid over zes continenten worden gebruikt. Hierdoor is Adyen de ideale partner voor online en mobiele merchants die internationaal willen uitbreiden. Adyen werkt samen met een groot aantal wereldwijde klanten, waaronder Groupon, de Bijenkorf, Indiegogo, Wix, TomTom,Graze, Farfetch, Badoo, SoundCloud, Mango, KLM, CityJet, i-Parcel, PhotoBox, Lebara en Vodafone. Het hoofdkantoor van Adyen is gevestigd in Amsterdam, met kantoren in San Francisco, Boston, Londen, Parijs, Berlijn, Stockholm, São Paulo en Singapore.
Frank a Do heeft Adyen vijf jaar ondersteund bij het optimaliseren van hun online activiteiten. Op online marketing gebied heeft Frank a Do de internationale SEA en DoubleClick campagnes van Adyen beheerd en geoptimaliseerd. Daarnaast adviseerde Frank a Do Adyen op het gebied van conversie optimalisatie en usability voor de nieuwe Magnolia website en op gebied van SEO en Google Analytics.
“Frank a Do has been of great value for the roll-out of Adyen’s online marketing strategy. They are true professionals and nice persons to work with.”
~ Melle Strikwerda (SVP Sales), Adyen