In 2010 is bouwhuysch opgericht. Men vond namelijk dat het beter kon in de wereld van werving en selectie en consultancy. Bouwhuysch zag hoe gedetacheerde professionals in de bouw en infra te veel als geldmachines werden ingezet. Er was te weinig aandacht voor carrière- en persoonlijke ontwikkeling. Daarom zet bouwhuysch in op loopbanen in plaats van korte-termijngewin. Klanten voelen en waarderen dat: ook in de crisistijd is bouwhuysch elk jaar gegroeid.
Frank a Do beheert en optimaliseert de SEA (Google & Bing Ads, Facebook/Instagram) en SEO campagnes voor bouwhuysch. Daarnaast werkt Frank a Do samen met digital agency Uselab op gebied van webdevelopment voor de nieuwe Umbraco website en de conversie optimalisatie daarvan. Momenteel wordt er gewerkt aan een maatwerk leadmanagement systeem tussen OTYS en Umbraco voor een nog scherper inzicht in de ROI van de campagnes.
“Frank a Do adviseert en begeleidt Bouwhuysch op adequate wijze voor méér en betere online conversie. Samenwerking wordt als zeer prettig ervaren. Frank a Do communiceert snel, eerlijk, direct en handelt pro-actief. Alleen het resultaat telt.”
~ Kees Dekker (Oprichter), bouwhuysch